Kasih Nisa & Izmel

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

15 Februari 2011

i'm back !!

salam semua...

sudah sekian lame saya x update blog nih disebabkan kesibukan menguruskan rumahtangga.. dan semenjak dah ada anak ni, macam2 perkara nak kene settle.
ya, alhamdulillah.. saya sudah dikurniakan seorang hero malaya... hehe.. yg selamat dilahirkan pada tanggal 30 Ogos 2010 (lagi 10 hari nak raya tau!! abisla aku kene ganti puasa) dengan berat 2.9kg jam 1450 di Hospital Bersalin Kuala Lumpur (tempat aku dilahirkan 24tahun yang lalu).. dan kami berdua sepakat untuk menamakannya, Adam Mikhail bin Mohamad Izmel. yang ni cerita 5bulan yg lalu.. so, saje la saya nak berkongsi cerita dengan kamu semua..

so, sekarang ni.. saya amatla seronok dan teruja pabila melihat satu demi satu perkembangan pembesaran hero malaya a.k.a 'enchem' saya nih.. walaupun penat dan memang penat sebenarnya.. tapi bila melihat wajah hero saya, sume penat yg ada terus hilang..

haha.. sebenarnya saya malas nak taip panjang2 nih.. sebab takut adam terjaga dari tidur.. sambil2 nih masakkan bubur nasi utk en.husband.. tibe2 lak die request suh masak bubur sebab die batuk dan sakit tekak.. kite layankan jela ye.. hehe..

ok la.. nnti kalau ade mase terluang lagi..kite story mory lagi ye..
selamat menyambut maulidur rasul ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan